Search This Blog

Polecany post

Green Book

Na pewno, być może, czyli „Green Book” Petera Farrelly'ego.

Il racconto dei racconti

Bajka się zepsuła, czyli „Pentameron” Matteo Garrone.

opis filmu: Wszystko zaczyna się od wyprawy po serce morskiego potwora. Zaborcza i wyniosła królowa (Salma Hayek) gotowa jest poświęcić niejedno życie, żeby osiągnąć swój cel – urodzić upragnionego syna. Popadający w szaleństwo nieobliczalny król (Toby Jones) oddaje rękę swojej pięknej i niewinnej córki zdeformowanemu olbrzymowi. Dwie tajemnicze siostry zabiegają o względy lubieżnego władcy (Vincent Cassel). Stawką są wieczna młodość i nieustające piękno, ale wygrać może tylko jedna z nich.







b a r d z o  d o b r y

2 komentarze:

  1. Ja nie o filmie. Jestem pod wrażeniem realizacji i zastanawiam się, czy rezygnujesz z pisania na rzecz multimedialnych recenzji? Szkoda by było. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa. Fakt, jest to swego rodzaju eksperyment formalny. Bawię się ostatnio Photoshop'em i Pinnacle'm, pomyślałem, że może warto spróbować inaczej i odczarować zmurszałą rzeczywistość. Poza tym, tak po prawdzie, formą pisaną ostatnio z trocha znudziłem się i spróbowałem zadziałać z multimediozą. Aha, z pisania nie zrezygnuję, spróbuję działać rotacyjnie: jeden tydzień gadanie, drugi tydzień klepanie w klawisze... Jeszcze raz dzięki za "comment" i pozdrawiamy jak najbardziej serdecznie, gorąco i w ogóle - Synekdocha, Nowy Sącz.

      Usuń